- Úvod
- Reklamace a výměna zboží
Reklamace a výměna zboží
03. srpna 2017 (aktualizováno: 27. listopadu 2023)
Naším cílem je, aby nákup každého zákazníka proběhl hladce a bez jakýchkoliv problémů. I přesto se může objevit problém, který vyžaduje další řešení. Proto jsme pro vás připravili návod, jak postupovat, potřebujete-li zboží reklamovat nebo vyměnit za jiné. V případě pochybností nás neváhejte kontaktovat na telefonu
+420 601 372 641 nebo na emailu
info@dentimedshop.cz. Váš požadavek vyřídíme co nejrychleji.
Jak mohu zboží reklamovat?
Některé zboží není nutné posílat fyzicky,
vyplňte reklamační protokol, který je ke stažení níže a pošlete nám ho včetně fotografií produktu na email
info@dentimedshop.cz. Bude-li zaslání produktu nezbytné, budeme vás kontaktovat s požadavkem na jeho zaslání zpět na naši adresu.
Jak mohu požádat o výměnu zboží?
Může se stát, že produkt neodpovídá vašim potřebám. Chcete-li ho vyměnit za jiný, zašlete nám na email
info@dentimedshop.cz vyplněný formulář (ke stažení níže). Posoudíme, zda je výměna produktu možná a případně vás požádame o fyzické záslání na naši adresu. Produkt je možné vyměnit do 14 dnů od zakoupení, musí být nepoužitý (pouze vyzkoušený) a v původním obalu.
Kam mám poslat balík s reklamovaným zbožím nebo žádostí o výměnu?
Balíček nám pošlete na adresu:
DENTIMED s.r.o., Sokolovská 149, 570 01 Litomyšl. Do balíčku
nezapomeňte vložit vyplněný formulář (ke stažení níže). Jedině tak může být vaše reklamace nebo výměna vyřízena co nejrychleji.
Kdy bude můj požadavek vyřízen?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí.
Máme 30 dní na to,
abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku. Vždy se však snažíme, aby byl požadavek vyřízen co nejdříve.
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Typ souboru: *.doc | Velikost souboru: 29KB | Počet stažení: 863x
Reklamační protokol / výměna zboží
Typ souboru: *.doc | Velikost souboru: 54KB | Počet stažení: 1118x