Problémy s vložením zboží do košíku

10. listopadu 2013 (aktualizováno: 22. června 2016)

< zpět


Zboží nelze vložit do košíku nebo nelze zboží z košíku odebrat ?

Popis problému:
Po kliknutí na ikonu "KOUPIT" se přidaný výrobek neobjeví v seznamu výrobků v nákupním košíku.

Řešení:
Pro nakupování v našem internetovém obchodě je nutné, aby Váš prohlížeč podporoval cookies. Zapnutí podpory cookies proveďte v menu prohlížeče.

Internet Explorer:
Použijte menu "Nástroje" > "Možnosti internetu" > záložka "Osobní údaje" a kliknete na tlačíto "Upřesnit".
Jste-li si jisti, že máte podporu cookies zapnutou a přesto problém není vyřešen, je nutné smazat příslušný cookie soubor našeho obchodu z pevného disku Vašeho počítače, čímž uvedete Váš nákupní košík do iniciálního stavu. Pro odstranění cookie našeho obchodu postupujte následovně: Otevřete adresář dočasných souborů Internetu. Jeho umístění zjistíte pomocí "Nastavení" > "Možnosti Internetu" > záložka "Obecné" > část "Dočasné soubory Internetu" > "Nastavení" > "Aktuální umístění složky dočasných souborů Internetu". Soubor by se měl jmenovat Cookie: uživatel@www.dentimedshop.cz/.

Mozilla Firefox:
V menu "Nástroje" > "Možnosti" > záložka "Soukromí" > kliknout na odkaz "odebrat některá cookies" > zde vybrat požadovanou stránku "dentimedshop.cz" a kliknout na tlačítko "Odebrat cookies" nebo "Odebrat všechny cookies".

Opera:
V menu "Nástroje" > "Pokročilé" > "Cookies" > zde vybrat požadovanou stránku www.dentimedshop.cz a kliknout na tlačítko "vymazat". Případně druhá možnost: V menu "Nástroje" > "Vymazat soukromá data" > kliknout na tlačítko "smazat". Je nutné mít v tomto okně (Výmaz soukromých dat) v podrobných volbách zaškrtnutou volbu "Smazat všechna cookies".

Stejně postupujte v případě, že Vám nefunguje odebírání zboží z Vašeho nákupního košíku.

Vložili jste zboží do košíku a nemůžete dále pokračovat?

Popis problému:
Po vložení zboží do košíku nemůžete pokračovat do dalšího kroku "Volba dopravy a platby".

Řešení:
Zřejmě máte neaktuální prohlížeč. Proto je potřeba, abyste si jej aktualizovali. Zpravidla se tento problém objevuje u prohlížeče Mozilla Firefox.
Využijte tento postup: menu "Nápověda" > "Zkontrolovat aktualizace".

V případě, že se problém nepodařilo vyřešit, kontaktujte nás prosím.
Sdílení článku:


Přihlášení k odběru novinek

Dentimed s.r.o.

Družstevní 76
570 01 Litomyšl

Telefon: 461 616 039
Mobil: 601 372 641

Otevírací doba: po-pá od 07:00-16:00

Certifikáty

Recenze ověřených zákazníků | Dentimedshop.cz Chráníme vaše data SSL certifikátem | Dentimedshop.cz

Druhy plateb v našem e-shopu:

  • dobírkou
  • hotově na pobočkách
  • převodem
  • on-line kartou